Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky úspěšných způsobů je e-mail. Pokud ale nemáte jinou možnost a pokud…
Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…
Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být…
Jestli se o někom dá říci, že jeho život připomíná ideál amerického snu, je…
Lidé, kteří se úzkostlivě bojí riskovat a nepodnikají žádné riskantní…
Mnoho obchodníků každý den navolává nové a nové kontakty. Nakonec to však…
Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí…
Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi…
Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…
V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…