Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou masu potenciálních klientů, jsou e-mailové kampaně. Pokud však vaše rozesílky elektronické…
Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…
Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší…
Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…
Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…
Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den…
Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…