Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou produktivnější. Firma by jim proto měla ukázat respekt, projevit…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

icon Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…

Motivace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného icon Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…

Nové trendy v zákaznických službách

icon Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Kde přidat v zákaznických službách

icon Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

icon Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Pozor na interní zákaznický servis

Článek v rámci předplatného icon Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného icon Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Co na tom zákaznickém servisu je?

icon Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Péče o zákazníky i na nových trzích

icon Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…

Neizolujte zákaznický servis

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…

Výpis 417429 z celkem 454