Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou produktivnější. Firma by jim proto měla ukázat respekt, projevit…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…