Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost. Rychlá odpověď či reakce vůbec je prostě tím, co dokáže udržet zákazníka. Lidé dnes chtějí…

Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…

Je CRM k ničemu?

Článek v rámci předplatného icon Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…

Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

Článek v rámci předplatného icon Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…

CRM není jen záležitostí velkých společností

icon CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného icon Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Výpis 430436 z celkem 436