Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…