Jaká úroveň udržení zákazníků je zisková a jak jí dosáhnout? Tuto otázku si pokládá řada…
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…