Marketing - zprávy z HR

icon 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však jedna oblast, vníž mají výhodu. Mohou snadněji budovat vztahy se…

Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

icon Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…

Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Článek v rámci předplatného icon Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…

3 tipy pro udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…

Sedm kroků k udržení zákazníků

icon Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…

Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…

Jak na zákaznické stížnosti

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákaznické stížnosti

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi va&…

Jak na náročné zákazníky

icon Jak na náročné zákazníky

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…

Co by měl umět Customer Service Representative?

icon Co by měl umět Customer Service Representative?

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…

Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…

7 základních procesů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon 7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

icon Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…

Zůstaňte v kontaktu

Článek v rámci předplatného icon Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…

Výpis 391403 z celkem 454