Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového zákazníka je mnohem nákladnější, než si udržet stávajícího. Článek…

Jak na zákaznické stížnosti

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákaznické stížnosti

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi va&…

Jak na náročné zákazníky

icon Jak na náročné zákazníky

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…

Co by měl umět Customer Service Representative?

icon Co by měl umět Customer Service Representative?

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…

Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…

7 základních procesů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon 7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

icon Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…

Zůstaňte v kontaktu

Článek v rámci předplatného icon Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…

Pět kroků k udržení zákazníků

icon Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je ziskov&…

Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Článek v rámci předplatného icon Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…

To chce klid

icon To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

icon Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného icon Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

Výpis 378390 z celkem 436