Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat nové zákazníky, než si udržet ty stávající, nen&…

Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

I když zákazník nemusí mít vždy pravdu,…

5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Článek v rámci předplatného icon 5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Každý chce cítit, že si jej druzí váží,…

Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Článek v rámci předplatného icon Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Dobré vztahy se zákazníky a partnery pomáhaj&…

Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Článek v rámci předplatného icon Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…

Jak na oslavu pro zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Jak na oslavu pro zákazníky

Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem?…

Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Článek v rámci předplatného icon Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19…

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

icon 8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…

Sedm pilířů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…

Co vadí zákazníkům?

Článek v rámci předplatného icon Co vadí zákazníkům?

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…

Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…

Pozor na rozzlobené zákazníky

icon Pozor na rozzlobené zákazníky

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…

Výpis 365377 z celkem 454