Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zbývající však ještě není…

Článek v rámci předplatného icon Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

icon 10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

Zákazníci pořád dokola: Jejich očekáván&…

icon 5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

Úspěch malých firem spočíval dříve předev&…

Článek v rámci předplatného icon 10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která…

Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Článek v rámci předplatného icon Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout…

6 kroků ke ztrátě zákazníka

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků ke ztrátě zákazníka

Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazn&…

Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Článek v rámci předplatného icon Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat…

Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Článek v rámci předplatného icon Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na…

Základy řízení klíčových zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Základy řízení klíčových zákazníků

Řada organizací nezná své nejdůležitější…

Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Všichni máme jako zákazníci zkušenosti s…

Jak získat ztracené zákazníky?

icon Jak získat ztracené zákazníky?

Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému…

Vztahy se zákazníky nekončí nákupem

icon Vztahy se zákazníky nekončí nákupem

Firmy zbytečně poškozují svou pověst, když prodávaj&…

Výpis 352364 z celkem 458