Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby. Neuvědomují si, že někdy stačí opravdu jen málo snahy, abychom…

Článek v rámci předplatného icon Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Seminář Business Success: Jak zvýšit prodej

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…

Článek v rámci předplatného icon Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb

Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají

Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…

Článek v rámci předplatného icon Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců

Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy k přednesení dokonalé prezentace

Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…

Článek v rámci předplatného icon Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…

Článek v rámci předplatného icon 7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …

Výpis 105117 z celkem 457