Marketing - zprávy z HR

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o…

Článek v rámci předplatného icon Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb

Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají

Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…

Článek v rámci předplatného icon Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců

Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy k přednesení dokonalé prezentace

Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…

Článek v rámci předplatného icon Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…

Článek v rámci předplatného icon 7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …

Článek v rámci předplatného icon Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?

Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…

Článek v rámci předplatného icon Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…

Článek v rámci předplatného icon Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…

Výpis 105117 z celkem 454