Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu

Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy různé pocity a reakce. Existují slova, která evokují akci,…

Článek v rámci předplatného icon Šest psychologických triků, které vám pomohou při schůzce s klientem

Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…

Článek v rámci předplatného icon Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit.

Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…

Článek v rámci předplatného icon Sedm chyb, kvůli kterým se vám nedaří uzavírat obchody

Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…

icon Ideální obchodník? Musí být empatický a mít sebedisciplínu, shodují se odborníci

Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak při obchodní schůzce předcházet námitkám proti ceně

Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v …

Článek v rámci předplatného icon Jak před uzavřením obchodu poznat, že se vám klient nevyplatí

Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…

Článek v rámci předplatného icon Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Článek v rámci předplatného icon Vyvolejte v klientovi pocit, že váš produkt potřebuje, ve čtyřech krocích

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Článek v rámci předplatného icon Jak během schůzky překonat klientovy námitky k ceně

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako…

Článek v rámci předplatného icon Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co…

Článek v rámci předplatného icon Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…

Výpis 7991 z celkem 454