Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit

Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální zákazník ochoten si poslechnout vaši nabídku, ještě neznamená, že máte úplně vyhráno. Abyste…

Článek v rámci předplatného icon Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje

Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…

Článek v rámci předplatného icon 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

Článek v rámci předplatného icon Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Seminář Business Success: Jak zvýšit prodej

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…

Článek v rámci předplatného icon Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb

Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají

Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…

Článek v rámci předplatného icon Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců

Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy k přednesení dokonalé prezentace

Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…

Článek v rámci předplatného icon Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…

Výpis 7991 z celkem 433