Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy různé pocity a reakce. Existují slova, která evokují akci,…
Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…
Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v …
Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako…
Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co…
Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…