Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika prvních vteřin jednání. Až takovou váhu totiž přikládají tomu, jaký první dojem udělá…
Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se…
Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient…
Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a…
Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní…
Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a…
Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat…
K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní.…
Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních…
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu…
Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají,…
Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta…