Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient konkrétní námitky, dotazy a pochybnosti, a dokonce je s vámi explicitně sdílí, jedná se…
Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a…
Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní…
Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a…
Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat…
K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní.…
Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních…
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu…
Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají,…
Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili…
Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na…