Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních klientů. Emoce totiž řídí naše rozhodovací procesy mnohdy více, než…

Článek v rámci předplatného icon Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo

Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…

Článek v rámci předplatného icon 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …

Článek v rámci předplatného icon 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…

Článek v rámci předplatného icon Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody

Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …

Článek v rámci předplatného icon 5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy

Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…

Článek v rámci předplatného icon Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti?

Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit

Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…

Článek v rámci předplatného icon Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje

Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…

Článek v rámci předplatného icon 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

Článek v rámci předplatného icon Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Výpis 92104 z celkem 454