Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i emoce a podvědomé myšlení. Úspěšné přesvědčení klienta a podpis smlouvy tedy nejsou ani…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…
B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a…
Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…
Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se…
Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient…