Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Pozor na řeč těla při obchodních schůzkách

Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina komunikace odehrává neverbálně. Naše gesta, pohyby, výrazy a držení těla jsou zásadní pro…

Článek v rámci předplatného icon 4 základní typy uzavírání obchodů

Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem

Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité…

Článek v rámci předplatného icon Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…

icon Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…

Článek v rámci předplatného icon 10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“

Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…

Článek v rámci předplatného icon Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh

Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…

icon Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…

icon Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

icon Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

icon Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Výpis 183195 z celkem 450