Marketing - zprávy z HR

icon 2 věci, které musíte dělat, aby si vás (potenciální) klient zapamatoval

Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné je to i s celkovým počtem obchodních zástupců. Konkurence je velká a kdo nějakým způsobem…

Článek v rámci předplatného icon Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem

Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na…

icon Triky, jak si pamatovat jména lidí

Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji

Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými

Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…

Článek v rámci předplatného icon 5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí

Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…

icon 3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni.…

icon Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného icon Několik rad, které vás naučí prodat cokoliv komukoliv

Těm nejlepším obchodníkům je zpravidla jedno, co prodávají. Proč? Protože…

Článek v rámci předplatného icon Zásady prvních třiceti vteřin jednání

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek…

Výpis 170182 z celkem 450