Velké množství obchodní komunikace probíhá přes e-maily. Ty si tak vytvořily již vlastní nepsanou kulturu a zvyky. A bohužel i klišé. Zde jsou alternativy k těm…
Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni…
Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i…
Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních…
O kontaktování klientů, domlouvání schůzek a průběhu jednání toho bylo již…
Co je to kvalifikační otázka? Otázka, kterou zjišťujete situaci…
Každý obchodník musí aktivně pracovat na své motivaci. Psychické…
I protřelí obchodní matadoři často dělají během obchodních schůzek s…
Prodej a váš obchodní úspěch do velké míry záleží na tom, jak dobře…
Podat posluchačům prezentaci zajímavým a efektivním způsobem tak, abyste…
Mít dobré obchodní výsledky není ani tak o tom, co vlastně prodáváte, ale…
Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s …
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…