Marketing - zprávy z HR

icon 3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni. Někteří prodejci však stále nemají zcela jasno v tom, co by vlastně měli hledat v tom, co…

icon Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného icon Několik rad, které vás naučí prodat cokoliv komukoliv

Těm nejlepším obchodníkům je zpravidla jedno, co prodávají. Proč? Protože…

Článek v rámci předplatného icon Zásady prvních třiceti vteřin jednání

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na řeč těla při obchodních schůzkách

Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina…

Článek v rámci předplatného icon 4 základní typy uzavírání obchodů

Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem

Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité…

Článek v rámci předplatného icon Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…

icon Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…

Článek v rámci předplatného icon 10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“

Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…

Článek v rámci předplatného icon Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh

Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…

Výpis 183195 z celkem 454