Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných zpráv. Dr. Robert Buckman, specialista na rakovinu, učí nejen další…
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…
Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by…
Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která…
V posledních několika letech přešla řada volně obchodovatelných firem do…
I tu nejlepší práci může zkazit nepříjemný šéf. Neshodám s nadřízenými se…
Pro vůdce, kteří řídí neustálé změny, jsou konflikty s lidmi denním…
Pokud jste někdy v práci s něčím nesouhlasili, pravděpodobně jste si…
Každý manažer si je jistě dobře vědom potřeby efektivně řídit své…
Je jen jedna věc, která je ještě horší než oznamování špatných zpráv…
Když se ve firmách hovoří o konfliktech, většinou je to v souvislosti s…