Elektroenergetika

Naslouchání hlasu klientů

Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude úspěšnější než ta, která jim nenaslouchá. Věnování pozornosti hlasu klientů je pro mnohé podniky výhodou. Poznají své klienty prostřednictvím kvantitativních prostředků, jako jsou online průzkumy, jejichž hlavním přínosem jsou…

Jako Fénix z popela

Jako Fénix z popela

Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do…

Právník není inkvizitor, ale poradce

Právník není inkvizitor, ale poradce

Je pátek odpoledne a vy máte na pondělí ráno domluvenou prezentaci své nové…

Jak se platí marketing?

Článek v rámci předplatného Jak se platí marketing?

Snižování nákladů přineslo v posledních letech firmám mnoho výhod. Nyní je…

Česká firma a internetová kampaň

Článek v rámci předplatného Česká firma a internetová kampaň

Názory českých firem na využití internetových kampaní se zabývala studie…

Mlčím, tedy jsem

Článek v rámci předplatného Mlčím, tedy jsem

Marketing ve své podstatě znamená porozumět trhům a dát jim najevo, že jim…

Nedůvěřuj, prověřuj!

Nedůvěřuj, prověřuj!

Počet případů platební neschopnosti v Evropě stále narůstá. Například v…

Výpis 17041716 z celkem 1897