Elektroenergetika

Pozor, padá značka!

Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout kolapsu nebo zpomalit svůj rozvoj a postupně se rozložit. Všechny problematické značky mají svůj vlastní příběh, přesto však mají jednoho společného jmenovatele, kterým je špatné investování…

Lákadlo jménem Čína

Lákadlo jménem Čína

Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v…

Odměňujte stálé zákazníky

Odměňujte stálé zákazníky

Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich…

Kuřácký zákon

Kuřácký zákon

Poslanci schválili další protikuřácký zákon (i když by slovo protikuřácký…

Vůdcovské styly východu a západu

Vůdcovské styly východu a západu

Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí.…

Pravidlo č. 1 pro reklamu

Článek v rámci předplatného Pravidlo č. 1 pro reklamu

Dnešní spotřebitelé jsou tak zavaleni přehnanými sliby a blýskavými…

Proč být jedním z mnoha vystavovatelů?

Článek v rámci předplatného Proč být jedním z mnoha vystavovatelů?

Počet vystavovatelů na veletrzích stále stoupá, zatímco účastníků ubývá.…

Výpis 15871599 z celkem 1898