Elektroenergetika

Firemní blog (2/2): Jak si vybrat partnery

V předchozím článku jsme viděli, jak může při firemním blogování pomoci spolupráce s ostatními, především začínajícími blogery. Také jsme však narazili na problém: jak odhadnout, které potenciální partnerské blogy budou úspěšné a které zaniknou? Jinými slovy, které blogy vám budou v budoucnu…

Realizujeme podnikatelský nápad: Nejde jen o peníze

Nejprve si musíte ujasnit, co vlastně chcete zkusit. Začněte tím, že si…

Firemní blog (1/2): Spolupráce a hostování se vyplatí

Blogování je skvělý nástroj pro budování vztahů. Pomocí firemního blogu a…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu…

Jak vytrvat, když se zdá, že se nic nedaří

Co dělat, když se vám zdá, že se všechno spiklo proti vám?

Vyjednáváte s veřejným sektorem o pobídkách pro vaši společnost?

Pobídky společnostem přinášejí značné snížení nákladů, ale ďábel se skrývá…

Finanční ředitelé, nebraňte inovacím

Inovace dodávají firmám konkurenční výhodu. Ale šéf financí to nezřídka…

Výpis 144156 z celkem 1898