Realizujeme podnikatelský nápad: Nejde jen o peníze

Nejprve si musíte ujasnit, co vlastně chcete zkusit. Začněte tím, že si vyberete jednu z mnoha různých příležitostí k rozjetí podnikání. Zamyslete se, která z dostupných možností bude mít největší dopad na ostatní.

Ilustrační snímek

Své potenciální obchodní projekty si sepište. Pak je postupně prozkoumejte a zjistěte, zda ta která podnikatelská aktivita životaschopná – držte se stranou od módních vln, které jsou pouze dočasné a brzy pominou. Vyhněte se také trhům, které už jsou saturované.

Když jste si vybrali ten správný záměr, zvolte si zkušební období – nastavte si přesný den za šest měsíců nebo za rok od tohoto okamžiku. V ten den si zanalyzujete, jak na tom vaše podnikání je. Budete mít tak jasné datum, ke kterému posoudíte, jak se věci mají a jak se vám to celé daří.

Zaměřte se na své poslání, na svůj účel

Když máte rozjeté podnikání, ujistěte se, že je v souladu s vaším účelem. Cítíte se v daném podnikání dobře, máte pocit, že to, co děláte je správné? Dokážete si představit, že ve své aktivitě budete pokračovat i ve chvíli, kdy se dostanete do potíží a kdy to bude krušné? Pokud vaše podnikání a vaše poslání, váš účelem nejsou v souladu, zkuste opět najít nějaký další obchodní záměr. Nebojte se – nalezení toho správného podnikání je dlouhodobější proces. Může trvat měsíce nebo dokonce i roky. Pokud se soustředíte pouze na vydělávání peněz, riskujete, že až se na chvíli přestane dařit, prostě to vzdáte, upozorňuje nás web addicted2success.com.

Přežije vaše podnikání?

Samozřejmě před rozjetím podnikání potřebujete mít aspoň přibližnou jistotu, že máte nějaké potenciální zákazníky, kteří si vaši službu koupí. Musíte tedy vyzkoušet, zda po vašem produktu bude poptávka. Vytvořte web, spusťte reklamy – ale udržujte tyto výdaje na nízké úrovni. Během šesti měsíců budete vědět, zda je váš produkt chtěný nebo ne. Pamatujte, zatím to nemusí být dokonalé. Po 6 měsících budete vědět, jak na tom jste.

Pokud vaše první podnikání neskončí úspěchem, nevzdávejte se. Existuje mnoho podnikatelů, kteří nejdříve selhali a později obrovsky uspěli.

-jk-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success