Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout. Již teď se 40 % veškerého e-commerce obchodu odehrává v Číně a do roku 2020 by její trh měl být větší než trh USA, Japonska, Velké Británie, Německa a Francie dohromady. Čínský…

17. diskuzní seminář k sympoziu Mosty 2018, Sekurkon

17. diskuzní seminář k sympoziu Mosty 2018 se zaměřil na téma smysluplnosti oprav

4.-5. října 2018 se v konferenčním centru Lesních Lázní – Legner Hotel…

Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují

Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište…

Jsou top manažeři, kteří jsou zběhlí v účetnictví, rizikem pro firmu?

Pokud manažer rozumí účetnictví, umožňuje mu to připravovat spolehlivé…

Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?

Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro…

Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy

Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti,…

Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám…

Výpis 170182 z celkem 1897