Firemní blog (2/2): Jak si vybrat partnery

V předchozím článku jsme viděli, jak může při firemním blogování pomoci spolupráce s ostatními, především začínajícími blogery. Také jsme však narazili na problém: jak odhadnout, které potenciální partnerské blogy budou úspěšné a které zaniknou? Jinými slovy, které blogy vám budou v budoucnu prospěšné, a na kterých nemá smysl mít hostující blog posty?

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Firemní blog (1/2): Spolupráce a hostování se vyplatí

Aktuální

Firemní blog (2/2): Jak si vybrat partnery