Elektroenergetika

Jak co nejlépe využít navštívenku

Navštívenka je jeden z nejmocnějších obchodních nástrojů, do kterých můžete investovat. Je kompaktní, nenákladná a bude pro vás pracovat dlouhou dobu potom, co opustí vaši kapsu. Co pro vás dělá správně a vkusně navržená navštívenka?- Sděluje lidem jméno vaše a vaší firmy,- poskytuje potenciálním…

Jak vylepšit čtivost textů

Jak vylepšit čtivost textů

Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná…

EU chce zónu volného obchodu s Ruskem

EU chce zónu volného obchodu s Ruskem

Evropská komise se snaží posílit vztahy s Ruskem a již v roce 2007 plánuje…

Zahraniční obchod v květnu skončil přebytkem 0,6 miliardy korun

Článek v rámci předplatného Zahraniční obchod v květnu skončil přebytkem 0,6 miliardy korun

Zahraniční obchod skončil v květnu podle údajů ČSÚ přebytkem 0,6 miliardy…

Celosvětová obchodní smlouva zatím v nedohlednu

Článek v rámci předplatného Celosvětová obchodní smlouva zatím v nedohlednu

Rozvojové země odmítly ustoupit tlaku Evropské unie a USA, čímž způsobily…

Jak zvýšit účast na semináři

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit účast na semináři

Firmy pořádají a propagují odborné semináře. Odborníci tráví dlouhé dny…

Někteří zákazníci se chtějí jen bavit

Článek v rámci předplatného Někteří zákazníci se chtějí jen bavit

Asie je novým místem pro obchodní expanzi, mimo jiné proto, že průzkumy…

Výpis 14441456 z celkem 1897