Navštívenka je jeden z nejmocnějších obchodních nástrojů, do kterých můžete investovat. Je kompaktní, nenákladná a bude pro vás pracovat dlouhou dobu potom, co opustí vaši kapsu. Co pro vás dělá správně a vkusně navržená navštívenka?- Sděluje lidem jméno vaše a vaší firmy,- poskytuje potenciálním…
Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná…
Evropská komise se snaží posílit vztahy s Ruskem a již v roce 2007 plánuje…
Zahraniční obchod skončil v květnu podle údajů ČSÚ přebytkem 0,6 miliardy…
Rozvojové země odmítly ustoupit tlaku Evropské unie a USA, čímž způsobily…
Firmy pořádají a propagují odborné semináře. Odborníci tráví dlouhé dny…
Asie je novým místem pro obchodní expanzi, mimo jiné proto, že průzkumy…