Kam investují malé firmy v oblasti reklamy Internet skrývá v oblasti reklamy pro malé firmy velký potenciál . Řada majitelů drobných firem v USA proto zcela upouští od tradičních způsobů a využívá internetové firmy jako například Spot Runner Inc., které jim pomáhají vytvářet finančně dostupné reklamní stránky.Dokonce investují do vysílacího…
Záležitost se v Evropě těší velkému zájmu, neboť emise leteckého průmyslu…
Tajemství úspěchu efektivního získávání klientů na prodejních výstavách je…
Asistujte zákazníkům v rozhodování a prodáte Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a…
Vstupem do Evropské unie se Česká republika zavázala, že po splnění…
Malí podnikatelé bývají při čerpání fondů EU často znevýhodněni Problémy při čerpání prostředků ze strukturálních fondů EU mimo jiné…
Autor přináší svůj názor na to, jak zákazník vnímá věrnostní programy.Důraz…
Vysoká cena za podplácení zákazníka