Někteří zákazníci se chtějí jen bavit

Vytisknout

Asie je novým místem pro obchodní expanzi, mimo jiné proto, že průzkumy uvádějí, že nakupování je pro asiata oblíbená zábava. Čína, Jižní Korea, Malajsie a Thajsko představují devět z deseti předních trhů, které jsou známy pro tzv. rekreační nakupování, nebo také bloumání po obchodech, i když nic specifického nepotřebujete.Tyto asijské země jsou protopro maloobchod nejatraktivnější. Předpokládá se, že ze současného odhadovaného objemu obchodu USD 2,6 bil. naroste do roku 2009 na 3,4 bil. Tento…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace