Elektroenergetika

Jak se vyhnout zdlouhavým přesvědčováním zákazníků

Jedním z přetrvávajících mýtů jednání je, že jsou dlouhým bojem se zákazníkem. Jednání by se ale mělo sestávat z otevřené a přímé komunikace, založené na vzájemném respektu a důvěře. V takzvaném procesu určení diagnózy není zapotřebí velkého tlaku ani v kritických chvílích.Správné jednání se…

Tří kroky k maximalizaci firemních zisků

Tří kroky k maximalizaci firemních zisků

Schopnost správně segmentovat odbytiště přispívá k firemní efektivitě a…

Rozvíjení obchodní image malé firmy

Rozvíjení obchodní image malé firmy

Rančer označuje svůj dobytek razidlem, které znázorňuje informaci o farmě a…

Internet pomáhá získávat loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Internet pomáhá získávat loajální zákazníky

Jen v USA má 70 % dospělé populace starší 18 let přístup na internet, 38 %…

Videoreklama na internetu - nové příležitosti pro inzerenty

Článek v rámci předplatného Videoreklama na internetu - nové příležitosti pro inzerenty

Není žádnou novinkou, že lidé čím dál častěji sledují videa na Internetu.…

Jak získat prvního zákazníka, když jste noví?

Článek v rámci předplatného Jak získat prvního zákazníka, když jste noví?

Získání prvního většího zákazníka patří mezi největší výzvu nové firmy.…

Internetová reklama vám pomůže oslovit nové zákazníky

Článek v rámci předplatného Internetová reklama vám pomůže oslovit nové zákazníky

Úspěch každé společnosti velkou měrou závisí na…

Výpis 14571469 z celkem 1897