Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Marketingový plán za 23 hodin

I když se někteří podnikatelé chvástají, že jsou úspěšní bez plánování marketingu, jejich firmy s nevětší pravděpodobností plýtvají prostředky a nikdy nezjistí, jak získat z prostředků na propagaci maximum. Pokud je vám slovo plán nepříjemné, nabízí autoři možnost vytvořit prostý a efektivní…

Jak je důležité interně komunikovat

Článek v rámci předplatného Jak je důležité interně komunikovat

Zákazníci mají různé požadavky a často se stává, že i když osoba, s níž…

Prezentace po vzoru hrdinů

Článek v rámci předplatného Prezentace po vzoru hrdinů

Už jen to, že stojíte před posluchači, kteří čekají, co jim chcete říci,…

Potřebuje malá firma CRM?

Potřebuje malá firma CRM?

Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či…

Neobvyklé alternativy poslední cesty

Článek v rámci předplatného Neobvyklé alternativy poslední cesty

Ať už se nám to líbí nebo ne, lidská smrtelnost vytváří skvělou obchodní…

Nejčastější chyby obchodníků

Nejčastější chyby obchodníků

Dnešní úspěšní podnikatelé museli projít řadou nepříjemných situací. Poučit…

Čína prodává podíly ve státních podnicích

Čína prodává podíly ve státních podnicích

Zahraniční firmy se snaží investovat do čínských již zhruba 15 let. Nyní…

Výpis 14311443 z celkem 1897