Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Smartphony v byznysu (1/2): Jak přilákat nové zákazníky

Smartphony se používají všude. V současnosti je proto pro firmy klíčové zacílit právě na uživatele…

Firma na sociálních sítích: Jak neplýtvat časem ani penězi

Sociální média musíme považovat za zcela seriózní platformu pro podnikání, jednoduše proto, že tomu…

Digitalizace je cesta vpřed. Nezůstávejte pozadu

Brzy se bude digitalizace týkat určitým způsobem všech firem. Uber či Amazon jsou dobře známí…

Loajalita ke značce v bankovnictví: Umělá inteligence může pomoci

S tím, jak je dostupných více a více strukturovaných i nestrukturovaných dat spolu s novými…

Využijte špatné recenze ve svůj prospěch

Negativní hodnocení není pro firmu zrovna to nejlepší, přesto může ve výsledku přinést výhody. Když…

Průzkum: Jak nakupují, žijí a pracují mileniálové

Millennials neboli mileniálové jsou první generací odborníků ve využívání technologií, což výrazně…

Produktový web (2/2): Recenze ano, registrace ne

V předchozím článku jsme si řekli, na co je třeba myslet, když tvoříte obsah pro produktovou webovou…

Produktový web (1/2): Musíte znát svého zákazníka

Cílem produktové webové stránky je vyvolání reakce u návštěvníků. Musíte je přesvědčit, aby se do…

Podnikatelské trendy 2017: Inspirace z Velké Británie

V roce 2017 mohou uspět podnikatelé zabývající se designem interiérů v dánském stylu nebo výukou…

Výpis 5563 z celkem 213