Využijte špatné recenze ve svůj prospěch

Negativní hodnocení není pro firmu zrovna to nejlepší, přesto může ve výsledku přinést výhody. Když vám někdo napíše špatnou recenzi na web, není to příjemné, ale nakonec to může přinést mnoho dobrého. Co pro to máte udělat?

Zajímejte se o názory zákazníků. Odpovídejte na negativní recenze zdvořile a zapůsobíte tak i na nové, potenciální zákazníky. Také se snažte v negativních recenzích najít tipy na to, co zlepšit. Často v nich bývá skutečná, upřímná zpětná vazba od zákazníků.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.