Jak zlepšit zákaznickou péči díky chatbotům

Vytisknout

Díky implementaci digitální pracovní síly ve formě softwarových chatovacích botů, tzv. chatbotů, do zákaznického servisu můžete zákazníkům zajistit servis, který je k dispozici neustále. Dostupnost chatbotů prostřednictvím messengeru navíc zvýší produktivitu vašich skutečných zaměstnanců. 

Díky chatbotům je možné minimalizovat prodlevu mezi momentem, kdy zákazník odešle dotaz a kdy na něj obdrží odpověď. Odpověď ze strany bota může být v podstatě okamžitá. U těch nejzákladnějších problémů a dotazů tak zákazníci získají okamžitou a pohodlnou pomoc.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace