Firma na sociálních sítích: Jak neplýtvat časem ani penězi

Sociální média musíme považovat za zcela seriózní platformu pro podnikání, jednoduše proto, že tomu tak je. Novinky, zprávy, hledání výrobků a služeb stejně jako psaní a sdílení recenzí, to vše na sociálních sítích dnes probíhá každodenně.

Je dobré mít přehled o tom, v jakých dnech a denních dobách, jsou nové příspěvky čteny mnoha lidmi. Vaše příspěvky by měly být doprovázeny profesionálními obrázky a vždy byste měli sdílet jen informace, které máte ověřeny.

Musíte také odhalit, jaké demografické rysy mají vaše cílové skupiny. Chcete-li uspět v interakcích na sociálních sítích, musíte si to zkrátka trochu odpracovat. Trocha průzkumu a monitoringu bude nezbytná. Určitě totiž nechcete zakládat a vytvářet obsah na platformě, kterou vaše cílová skupina vlastně ani nepoužívá.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.