Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů.…

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde platí, že stagnace poptávky…

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami globálního rozsahu. Ty jsou…

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory vykazují výrazný rozdíl v…

Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných…

Výpis 18551863 z celkem 1897