Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Boj o placené umístění odkazů

Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových vyhledávačů a soudních sporů, ke…

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů.…

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde platí, že stagnace poptávky…

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami globálního rozsahu. Ty jsou…

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory vykazují výrazný rozdíl v…

Výpis 18461854 z celkem 1889