Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují…

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má…

Maličkost, na které záleží - prezentace značky

Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze prostřednictvím virtuálního…

Úpadek značek (brandů) v oblasti nových technologií

Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí zákazníků o značkách, které se…

Obchodní značky a počítačové hry: úspěch zaručen?

K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk, televize, Internet, e-mailový…

EU preferuje fixní poplatky za přístup k Internetu

Přestože situace v telekomunikačním sektoru EU není špatná, brání určité faktory i nadále…

Návrhy sloganů na webové stránky

Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…

Outsourcing obchodních schůzek za účelem vyhledávání nových klientů

Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou požádal poradce, aby se…

Baissovní prodej - způsob, jak vydělávat na trhu s klesajícími cenami

Začínající hráči na kapitálovém trhu se domnívají, že hlavní zdroj zisku investorů spočívá v nákupu…

Výpis 18641872 z celkem 1897