Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory vykazují výrazný rozdíl v…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má…
Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze prostřednictvím virtuálního…
Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí zákazníků o značkách, které se…
K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk, televize, Internet, e-mailový…
Přestože situace v telekomunikačním sektoru EU není špatná, brání určité faktory i nadále…
Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…
Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou požádal poradce, aby se…