Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a…

Škrtáme výdaje, ne lidi (2/2): Kde hledat úspory

V předchozím článku jsme viděli, na co je třeba se soustředit, pokud si chcete při snižování nákladů…

Zakládají se vaše rozhodnutí na datech?

Výrobní společnosti se už dlouhou dobu ve svých výrobních procesech pokoušejí eliminovat co nejvíce…

Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám neposkytnou kompletní…

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (2/2)

V předchozím článku jsme viděli jeden příklad klasické posloupnosti: lidé začínají s dobrými úmysly,…

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)

Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?

Jak poznat, kdy je čas opustit nápad na podnikání

V určitém okamžiku váš podnikatelský záměr buď zafunguje, nebo ne. Když fungovat nebude, musíte to…

Growth hacking není jen pro startupy: Zaveďte strategii rychlého učení

Growth hacking je využíván během celé cesty zákazníka. Cílem je přijít s produktem nebo nápadem,…

Investice s pozitivním dopadem (1/2): Investiční spektrum

Investovat s pozitivním společenským dopadem znamená, že jeden z cílů dané investice je smysluplná…

Výpis 2836 z celkem 110