Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chyby, které lidé nejčastěji dělají, když si připravují seznam úkolů

Mít svůj pracovní den naplánovaný a připravit si seznam úkolů – tak zní ta nejzásadnější rada, jak…

Ovlivňuje léto pracovní produktivitu? Zeptali jsme se českých firem

Léto je obdobím slunce, tepla a dovolených. Pro mnoho lidí znamená relaxaci, cestování a čas…

Chcete si vybudovat zdravé návyky? Poradíme vám, jak na to

Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je poměrně složité se jich…

Teorie time managementu: Čtyři prověřené techniky, které vám pomohou lépe prioritizovat práci

Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu…

„Focus time“: Co to je a proč byste na to měli ve vašem týmu klást důraz?

Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili,…

Skoncujte se zbytečnými poradami: Pět tipů, jak je vést efektivně

Týmové porady jsou tak trochu jako návštěvy zubaře. Nikdo je nemá moc rád a všichni na ně chodí jen…

Práce z domova: Čtyři zásady vyvážení osobního života a práce z home office

Alespoň částečná práce z domova se v řadě oborů po pandemii stala víceméně standardem. Stále má však…

Jak se v pěti krocích poučit z neúspěchu: Technika, kterou využijí jak manažeři, tak i jejich podřízení

„Cesta k úspěchu je lemovaná dílčími neúspěchy.“ Podobné citáty zaznívají v seberozvojových textech…

Jak definovat týmové cíle tak, aby k něčemu opravdu byly (a nezůstaly jen na papíře)

Každý manažer by měl vědět, že bez jasně definované vize a cílů pro jednotlivce i celý tým nemohou…

Výpis 6472 z celkem 1654