Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč není na škodu, když mají vaši podřízení občas čas se „poflakovat“

Ideální pracovník pracuje efektivně a neustále. A nebo ne? V dnešním článku si ukážeme, že pokud své…

Pět nejčastějších chyb při vedení lidí na dálku

Covidová zkušenost dala vzniknout novému fenoménu – práci na dálku. Tu dnes využívá nesčetněkrát…

Začněte si konečně nastavovat cíle tak, abyste jich skutečně dosahovali

Pokud jste si někdy četli jakékoliv tipy ohledně produktivity, kariérního úspěchu a plánování práce,…

Jak efektivně vyřešit jakýkoliv problém: Univerzální návod krok po kroku

Řešení každodenních i dlouhodobých problémů je alfou a omegou manažerské profese. Dobrý manažer se…

Delegování práce: Dovednost, která je nutná, ale málokdo jí umí správně

Delegování práce, tedy předávání práce podřízeným nebo kolegům. Zní to jako banální věc. Jako něco,…

David Lesch, AV MEDIA: Z neúspěchu si vždy můžeme odnést něco cenného

V moderním světě, kde se klade důraz na růst a úspěch, je třeba si uvědomit, že dosažení…

Sedm tipů, jak mít svůj čas a produktivitu pod kontrolou

Práce víceméně každého člověka sestává z části z rutinních, skoro až automatických úkolů, a z …

Jak svému týmu nastavit dlouhodobé cíle, kterých skutečně bude moci dosáhnout

Nastavování cílů tak, aby byly dosažitelné ale zároveň dostatečně ambiciózní a motivační, je umění.…

Chyby, které lidé nejčastěji dělají, když si připravují seznam úkolů

Mít svůj pracovní den naplánovaný a připravit si seznam úkolů – tak zní ta nejzásadnější rada, jak…

Výpis 4654 z celkem 1644