Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak znít jako větší profesionál? Naučte se nepoužívat vycpávková slova

„Hm“, „jakoby“, „takže“, „prostě“, „ééé“. Takhle mohou znít vycpávková slova, kterými mnoho lidí v…

Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři

Stát se manažerem a vést tým lidí je velká výzva. Manažer má řadu psaných i nepsaných povinností,…

Google chce po zaměstnancích, aby se vrátili do kanceláře. Je to správně?

Zaměstnanci společnosti Google se vrací do kanceláří. Alespoň částečně. Nově jsou teď povinni…

Pět frází, které vám pomohou získat si důvěru podřízených

Jakýkoliv tým může pracovat efektivně jenom tehdy, když mají jeho členové důvěru ve své vedení. A…

Jak zajistit, aby si váš tým udržel inovativní přístup a motivaci?

Každý manažer chce, aby jeho tým byl inovativní a motivovaný, aby reagoval na moderní trendy a aby…

Hlavní úkoly manažera v krizové situaci

Jsou to právě často krizové, extrémní nebo výrazně stresové situace, které ukážou, co ve vedoucím…

4 tipy pro introverty z řad manažerů

Tradičně si manažera představujeme jako extrovertního člověka, který se všemi rád komunikuje a…

Optimismus se dá naučit: Jak si jej udržet za každou cenu

Jedním z úkolů týmového manažera i ředitele společnosti je šířit dobrou náladu a optimismus i ve…

5 tipů, co dělat, když čelíte extrémnímu stresu

Nezřídka se stává, že pracovník na manažerské pozici se dostává do extrémního stresu. Na vině je…

Výpis 694702 z celkem 6720