8 nejčastějších chyb při elektronické komunikaci

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Autorka článku si po záplavě elektronické pošty, kterou denně ve své firmě přijímá vytvořila několik zásad pro její využívání. Přesněji řečeno se jedná o chyby, kterým je třeba se vyhnout. Představuje osm jednoduchých tipů proto zachování náležité podoby prezentace firem i jejich e-mailových schránek. Mezi nejčastější chyby elektronické komunikace tedy patří:

- nedodržování etických zásad (psaní mailů v rozčilení, sarkasmus, velká písmena, nejasné předměty zpráv, dlouhá a nic neříkající sdělení, vtipy, básně atd.),
- přesvědčení o vlastní anonymitě,
- zasílání pošty nesprávným osobám,
- používání jediné e-mailové adresy pro účely veškeré komunikace,
- zapomínání kontroly všech vlastních e-mailových schránek,
- odesílání pošty bez přečtení,
- zapomínání na přílohy,
- využití jiné domény než vlastní.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace