Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v byznysu nejefektivněji…

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu dosahování vyšších výkonů. S…

Efektivnější e-mail

Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři navíc často spoléhají na…

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích pracovníků, není to nic…

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je velice důležité, a to nejen zpětné vazby pozitivní, ale i…

Než půjdete na další nudnou poradu

Mnoho pracovníků zná tu situaci, kterou popisuje autor článku. Zúčastnil se firemní porady, na které…

Jak je důležité míti mentora

Mentor je osoba, která slouží jiné osobě jako poradce a pomocník. Mnoho podniků již pochopilo, že…

Duchem nepřítomen

Na mnoha pracovištích jsou zaměstnanci fyzicky přítomni, jejich mysl je však na míle daleko. Autor…

Největší ztrátou času jsou porady

Na otázku, co je největší ztrátou času v jejich práci odpovídala již mnohokrát celá řada…

Výpis 60856093 z celkem 6635