Chcete se přesvědčit, zda dokážete naslouchat? Upřímně si odpovězte na následující otázky. -…
Myšlenka, že být důvěryhodným nemusí nutně znamenat budovat důvěru, může znít absurdně.…
Time management je důležitý téměř pro každého. Článek proto přichází s radami, jak správně řídit…
Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život.…
Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře však může i přes stále…
Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek…
Manažery motivují ke každodenní práci především nové výzvy. Ukázal to alespoň výzkum americké…
Existují určité úkoly, které musejí vykonávat manažeři, jako je například koučování zaměstnanců,…
Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného vysokoškoláka bez práce dokázal…