Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umíte naslouchat?

Chcete se přesvědčit, zda dokážete naslouchat? Upřímně si odpovězte na následující otázky. -…

Důvěryhodnost nemusí budovat důvěru

Myšlenka, že být důvěryhodným nemusí nutně znamenat budovat důvěru, může znít absurdně.…

10 rad pro lepší řízení času

Time management je důležitý téměř pro každého. Článek proto přichází s radami, jak správně řídit…

A vy jste kdo?

Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život.…

3 kroky ke zřízení domácí kanceláře

Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře však může i přes stále…

Co s pesimisty ve vašem týmu?

Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek…

Manažery motivují hlavně výzvy

Manažery motivují ke každodenní práci především nové výzvy. Ukázal to alespoň výzkum americké…

Jak začít s delegováním

Existují určité úkoly, které musejí vykonávat manažeři, jako je například koučování zaměstnanců,…

Steve Jobs: 12 pravidel úspěchu

Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného vysokoškoláka bez práce dokázal…

Výpis 44024410 z celkem 6703