Efektivní komunikace je klíčem k budování silných vztahů s ostatními. Uvědomte si, že první dojem…
Budování kontaktů má svá základní pravidla, stejně tak jako tabu, kterým je třeba se vyhnout. Článek…
Manažeři, kteří se zabývají řízením talentů, by se měli právě nyní soustředit na své hvězdné hráče,…
Řada lidí má problémy se zapamatováním jmen. Většinou je to z důvodu nedostatečného naslouchání a…
Zejména v obtížných dobách platí, že dochází k neustálým změnám. Jak je efektivně řídit? - Buďte…
Více než 37 procent pracujících Američanů vykonává svou práci alespoň jednou měsíčně z domova.…
Mnohé inspirace pro efektivní týmové chování můžeme nalézt v přírodě. Ukázkovým příkladem jsou…
Při zavádění změn je třeba mít na paměti určité klíčové věci: - Vytvořte vizi. Vaše vize by měla…
Chcete-li efektivně motivovat, měli byste umět mluvit srozumitelně. Mluvit řečí zaměstnanců znamená…