Potřebujete ukončit konverzaci a odejít? 5 tipů, jak to udělat s grácií
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou…
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou…
Přemýšlíte, jak navýšit produktivitu vašeho týmu? Máme pro vás několik tipů, jak tak učinit rychle,…
V to, že zavedení umělé inteligence (AI) přinese do byznysu výhody, věří 98 % ředitelů firem. AI má…
Chcete se stát úspěšným manažerem? Chcete, aby vás ostatní vnímali jako kompetentní lídry a aby vaše…
Dobrý manažer musí umět najít tu správnou rovnováhu mezi dostatečnou autoritou a přátelskou…
Co to je sebeláska? Jedná se o projevy přívětivosti, vstřícnosti a pochopení vůči sobě samému.…
Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat plnění týmových cílů, ale…
Schopnost zorganizovat si svůj vlastní čas patří k nejzákladnějším dovednostem každého manažera.…
Manažer musí být tak trochu psycholog i policejní vyjednavač. Musí často moderovat diskuze, které…
O generaci Z, tedy o lidech narozených po roce 1997, koluje celá řada mýtů. A bohužel, nepravdivá a…
Co to je vlastně „networking“? Jedná se o navazování vztahů a budování šíře svých kontaktů, díky…
Lepší obchodní výsledky nebo vyšší produktivitu by u svých podřízených uvítal asi jakýkoliv manažer.…