Sedm tipů, jak s vaším týmem dosáhnout dlouhodobého úspěchu
Úspěch při vedení týmu pracovníků do velké míry závisí na tom, jak dovedete strategicky plánovat,…
Úspěch při vedení týmu pracovníků do velké míry závisí na tom, jak dovedete strategicky plánovat,…
Komunikace tvoří velkou část práce kteréhokoliv manažera. Bez dobrých komunikačních dovedností a…
Mnoho začínajících, mladých, ambiciózních a perspektivních manažerů si myslí, že čím tvrději budou…
Dochvilnost: Podceňovaná, ale nesmírně důležitá vlastnost úspěšných lidíMáte problém na schůzky přicházet včas? Často se opožďujete, nevychází vám vaše pracovní a denní…
K dosažení výjimečných výsledků je často potřeba i určitá zdravá odvaha. Odvážný, ale…
Jednou z klíčových dovedností efektivního manažera je umění delegovat práci. Účinné předávání práce…
S vedením lidí je to jako s výchovou dětí. Naštvanost, hněv, křik nebo příliš emotivní chování – to…
Nesprávné ohlášení, nedoložené informování a chybějící analýza dopadů – i za to padla pokuta 309 000…
Aby byli zaměstnanci v práci spokojení a produktivní, musí se cítit dobře. A musí vědět, že je…
Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace. Během dubnových akcí v Praze…
Motivování lidí je složitá a náročná dovednost, ve které musí každý vedoucí pracovník získat velké…
Jestliže v týmu nefunguje dobře interní komunikace, nemůže daný tým nikdy dosáhnout svého…