Jednou z klíčových dovedností efektivního manažera je umění delegovat práci. Účinné předávání práce podřízeným vám umožní efektivně pracovat, rozvíjet členy svého…
Nezdravá soutěživost, šikana, workoholismus nebo třeba pomlouvání. To jsou…
To, že vaše cíle by měly být ambiciózní (ale realistické) a zároveň…
Svět se mění a těmto změnám se musí přizpůsobovat i firmy a manažeři. Roku…
Vybrat ty správné kandidáty je základním předpokladem dobré týmové…
Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace.…
Často v odborných textech a článcích pro manažery čteme, že vzdělání…
Jako manažer týmu máte zřejmě k dispozici určitý týmový rozpočet a…
Mikro-manažerů je mezi vedoucími týmů hodně. Ale málokterý z nich by to…
Profesionální vzdělávání v oblasti IT a digitálních dovedností právě…
Ten, kdo se umí přizpůsobovat změnám a kdo se nezhroutí pod nátlakem, má…
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale…
Humor ve zdravé míře je skvělý způsob, jak odlehčit vážnost vaší práce, jak…