Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Teorie time managementu: Čtyři prověřené techniky, které vám pomohou lépe prioritizovat práci

Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority…

4 způsoby, jak podpořit socializaci mezi pracovníky

Dobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se…

Pět dobrých důvodů, proč by měl manažer umět vyprávět příběhy

Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi…

Měkké dovednosti, které by měl každý manažer rozvíjet u svých podřízených

Co jsou to ony měkké dovednosti? Oproti tvrdým dovednostem, jako je…

Pět dobrých důvodů, proč by měli manažeři striktně oddělovat svůj pracovní a osobní život

Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv…

Sedm věcí, které dělají úspěšní lidé jinak

Zamysleli jste se někdy nad tím, co odlišuje úspěšné lidi od těch méně…

Negativní zpětná vazba: Jak ji dávat svým podřízeným

Úkolem manažera je poskytovat podřízeným vhodným způsobem zpětnou vazbu…

Co dělat, když je váš podřízený líný a neproduktivní?

Každý manažer by si přál, aby byli všichni jeho podřízení extrémně…

Proč by měl manažer usilovat o vyvážení práce a osobního života především u sebe

Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl…

Šest rad pro začínající manažery

Jestliže jste se poprvé ocitli (nebo se teprve ocitnete) na pozici…

Chcete se naučit lépe soustředit? Ukážeme vám, jak na to

Jak se lidstvo a technologie neustále posouvají a vyvíjí, čelí celá…

Když máte v týmu introverta: Jak jej efektivně vést?

Mnoho manažerů bohužel dělá tu chybu, že naslouchá nejvíce těm podřízeným,…

Čtyři kroky k vybudování psychologicky bezpečného a inspirativního pracovního prostředí

Když se členové týmu necítí dobře a pracují v prostředí, které není…

Výpis 131143 z celkem 6430