Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy? Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o vaší hodnotě a důvěryhodnosti. Co se tedy dozvídají příjemci vašich zpráv? Článek…
Deset nejvyšších manažerů britské BBC přišlo o své bonusy. Toto opatření…
Neprezentujte bez emocí Největší pravdy bývají jednoduché. Zde je jedna, kterou by měli znát…
4 miliardy pro nemovitosti Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou výzvu k předkládání…
Manažerská rozhodnutí následujících dvou let ovlivní celou dekádu Ať už bude pokračovat propad ekonomiky nebo se naopak situace začne…
Cizinci jsou nejlépe placeni v Asii, USA a Británie zaostávají Chcete lepší život navzdory klesající ekonomice? Pak jeďte na východ.…
BMW vyzývá zaměstnance k nákupu svých vozů Automobilka BMW zvolila netradiční přístup k podpoře prodeje svých vozů.…
Podniky přivítaly zrušení knihy jízd Poslanecká sněmovna minulý týden schválila pozměňovací návrh zákona o…
Manažeři nechtějí do velkých firem Jen málo manažerů chce v současné době pracovat pro velké organizace - ty s…
Evropští manažeři zaostávají v plánování zásadních změn Manažeři stále více věří, že příští rok přinese ozdravení globální…
Priorita číslo 1: Udržet si zákazníky Pro malé firmy je vsoučasné době nejdůležitější, aby si dokázaly udržet…
Využívají vaši obchodníci svůj plný potenciál? Chcete-li mít kvalitní obchodníky, odpovězte si na následující otázky.-…